wtorek, 17 września 2013

family event

    
        Dziś tytuł może wskazywać z jakiego powodu powstał ten zestaw. W tym przypadku ściśle ujmując skromna impreza rodzinna z powodu 40-lecia ślubu, okazja na luźne podejście do stroju galowego. W gruncie rzeczy to nic innego jak strój wizytowy, ale czy słusznie od najmłodszych lat nauczyciele powtarzali 'biała góra i ciemny dół'? Jestem zdania, że nie. Inne kolory w odpowiednim połączeniu również mogą być eleganckie, świadcząc o kulturze człowieka, umiejętności ubrania się stosownie do sytuacji zachowując przy tym indywidualizm, pozwalający na wyrażenie siebie. Zdecydowałem się połączyć ciemno-zieloną marynarkę z h&m z jeansami również tej firmy. Zakup tych ubrań to była istna okazja której nie mogłem odpuścić! Marynarkę przeceniono z 230 zł na 60, natomiast spodnie ze 150 na 40, nie dałem rady przejść obojętnie obok nich kiedy zobaczyłem, że jest mój rozmiar. Tradycyjną koszulę zastąpiłem białym sportowym podkoszulkiem z dekoltem w serek z c&a. Czarne mokasyny kupiłem w centro. Dopełnieniem jest zegarek z którym się niechętnie rozstaję, jest to prezent z okazji urodzin idealnie trafiony w mój gust. Szerszy, skórzany pasek oraz stosunkowo duża tarcza to Great Kutang od Nodo. 
        Pozostawiam Was ze zdjęciami, a ja swoją uwagę skieruję w stronę książek i zeszytów znajdujących się na biurku. ;D Zapraszam na fb mojego bloga: Cheap Bullet!!

         Cześć.!




photos by Agnieszka Rogalska 


 marynarka - h&m
koszulka - c&a
spodnie - h&m
buty - centro
zegarek - nodo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz